2010. március 11., csütörtök

A GYKK fórumának új jelentőssége

A Gyalog és Kerékpártúra Klub fórumának története még 2006-ra nyúlik vissza, akkoriban próbáltam az internetes alapú működés felé orientálni a dolgokat, több-kevesebb sikerrel. Ebben az időszakban még haveri körben ment a túrázás, és a "túrák kihirdetése" a különféle témájú péntek délutáni összeröffenések keretein belül történt meg, ámde már akkor láttam, hogy kezd a dolog széthullani, így lépnem kellett. A fórum lehetőséget teremtett arra, hogy lap.hu-s linkések által "külsősök" is beférkőzzenek a túrákra, ám ez csak 2 alkalommal történt meg, 2007-ben. 2008-ban még tettem egy utolsó (és hiábavaló) erőfeszítést arra, hogy helyrerázzam a dolgot annyira, hogy az értelmes legyen. A fórum döglöttségén is látszott, hogy ez mennyire nem sikerült, 2009 elején csatlakoztam hát a Sétafikához, innen már szerintem rég ismerős a sztori.

Az extra.hu fizetős lesz, ígyhát mostmár a 3. címre kerül át a fórum. Még mindig döglött, hogy mennyire marad így, az rajtatok múlik. Link: http://gykk.x4host.eu/forum/ Azért felsorolom a fórum használatának előnyeit, a tisztánlátás végett:
- Itt kerülnek elsőként kihirdetésre a túrák (ez létszámoptimalizációs célzattal megy, illetve egy könnyítés azoknak, akik rendszeresen akarnak indulni az én túráimon, és le akarnak csapni időben a szabad helyekre), így könnyebb beférni.
- A túrajelentkezés helyben megoldható, frissülő jelentkezőlista a kiírásban megtekinthető.
- Az összes túrám kiírása megtekinthető, jó esetben a következő negyedéves ütemterv is.
- Alacsony forgalom, családias hangulat, nincs spam. :D
- A fórum phpbb 3.0.6 alapon működik, így rendelkezik többek közt privát üzenet funkcióval is.
- Végül, de nem utolsó sorban az én adminisztrációs tevékenységemet is megkönnyíti.
Szóval használjátok egészséggel. VIP jelentkezőhelynek kiváló... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése